פינוי דירה לפני שיפוץ, מכירה או קבלה בירושה

פינוי דירה הינו תהליך מורכב למדי וישנה סיבה מדוע כדאי שתתנו אותו לביצוע מידי אנשים מקצוע מיומנים בטרם תתחילו בשיפוץ. אולם לפני שנפרוט את הסיבות הסבר קצר על השירות כדאי שתבדקו אם הגעתם למקום הנכון.

פינוי דירה מירושה הוא תהליך אשר נעשה, לרוב, כאשרה דיירים המבוגרים אשר התגוררו בו עזבו לטובת מגורים בבית אבות או דיור מוגן. במקרים רבים לא תמידי מעוניינים היורשים לחלק בינהם את  הרכוש / התכולה וכאן השירות הופך לרלוונטי.

פינוי דירה במהירות וביעילות גבוהה – במיוחד שמועד השיפוץ כבר נקבע

כאשר הבעלים של הדירה כבר אינם מתגוררים בה, יהיה צורך לפנות את תכולתה וסביר להניח שבמידה והיא עומדת וריקה, כדאי לעשות זאת בהקדם. בדירה מירושה שעומדת לפני שיפוץ עשויים להיות פריטים רבים אשר כוללים ריהוט, מוצרי חשמל, מוצרי טקסטיל, ספרים, ביגוד ועוד מגוון חפצים מסוגים שונים. לעיתים ישנם גם חומרים מסוכנים בדירה אשר הטיפול בהם מצריך ניסיון של בעלי מקצוע מנוסים בפינוי חומרים שכאלו.

זאת ועוד, לעיתים קרובות, הפינוי קשה מאד למפנים מבחינה רגשית – זו עשויה להיות הדירה של הוריהם, והנבירה בחפצים הישנים גוררת תחושות קשות וכואבות. לעיתים קרובות, הילדים כלל אינם מעוניינים בחפצים שבדירה, והם מעוניינים רק בפינוי דירה מהיר, על מנת שיוכלו למכור את הדירה או לעשות בה שימוש אחר. שירות של פינוי דירה הוא שירות יעיל מאד במצב כזה. לרוב, ישנם אספנים או חברות העוסקות בתחום, אשר מעוניינות לקנות תכולות של דירות מסוג זה בכסף מלא.

חברת משה פינויים

חברת משה פינויים היא חברה בעלת ניסיון, אשר פועלת בשני מישורים:  פינויים לדירות ובתים בכל רחבי הארץ וכן רכישה של התכולה. כאשר אתם מבקשים לפנות את הדירה שלכם, במיוחד שמדובר בדירה מירושה או פינוי תכולה מלאה השירות של החברה יאפשר לכם להנות מ-2 העולמות כמפורט להלן: עם חברת דרור פינויים תקבלו את הצעת המחיר הטובה ביותר לתכולת הדירה המפונה, יותר מכל מה שתוכלו לקבל במכירות חצר או בפנייה אל חברות פינוי דירה אחרות. השירות של דרור פינויים הוא גם מהיר וגם יעיל: נציגי החברה יגיעו ביום שמתאים לכם, ודואגים לארוז ולפנות את כל תכולת הדירה במהירות וביעילות, כדי שאתם תוכלו למכור או להשכיר אותה בהקדם האפשרי.